cuvinte mici (23) înger (4) jurnal 2010 (77) jurnal 2011 (64) jurnal 2012 (20) mtc (1) pâine (8)

Sunday 17 March 2013

negative pereche

 fiindcă am văzut la M. ceva cu nişte filme, scene, chestii

scenele mele preferate
mi le atribui, fără drept de apel
sunt concepute, realizate şi distribuite de mine
(că publicului îi sunt prezentaţi alţi realizatori, e doar o muşamalizare circumstanţială)

când Tommy din Warrior sare în pat ca să-l ia în braţe pe taică-su
săritura aia e un hău, o gaură neagră prin care ajung într-o clipă în lumea aia în care Tommy e
blând

şi

când Brian de la Placebo, care e în spatele scenei şi aşteaptă să-şi termine Expatriate de terminat cântecelul
face un pas în faţă şi-i arată colegului unde să mute boxa
acel gest fără niciun drept de apel


2 comments:

  1. putem trage a deep breath in filmele tale, da?

    ReplyDelete
  2. ce stiu e ca in scenele mele eu raman fara aer

    ReplyDelete